و این هم استادِ " خوب اعتماد کردن به آدمهای بد"
به افتخارم!
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36
+ از دور شبیه آدم بود!
[من یکی دیگه رو ظاهر شبیه آدم کسی حساب نمیکنم]
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36
اشرف مخلوقات باشی و دلت در آستانه ی متلاشی شدن باشه؟
کم میشم و نیست کسی
قوی تر میشم چون هست خدا
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36
از این یکی دیگه سو استفاده نکنید خواهشاً :(
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36
دروغ چرا!
گریه از دردِ گرفتنِ رگِ گردن نبود،
حقیقتاً از فلاکت گرییدم!
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36
هر روز تنهاتر شدم
قبلنا فکر میکردم تنهایی یجور لفظه، یه ناله و قیافه اس
الان قشنگ لمسش میکنم، حسش میکنم...
من خیلی چیزارو تهران جا گذاشتم،
شاید هیچ وقت برنگردم برشون دارم اما خاطرشون همیشه یه گوشه ی زندگیمه...
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36
ولی
یه بودنایی رو نمیتونم قبول کنم
تو هم روش
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...
ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36
کسی نمیگه:
آفرین که خط چشاتو قرینه کشیدی!
(همین جمله رو بگیر و برو)
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36